På natten tänker jag som bäst, i alla fall mest!

Klockan är över två och jag ska snart upp och jobba igen. Har jobbat sena passet på macken och avslutade med en jogg runt ett ödsligt kalmar. De enda som är vakna vid den här tiden en vanlig tisdag är djuren och securitas. En räv, två harar och tre bilar, men det kanske var samma som körde runt, runt. Jag kollade inte så noga..

Det är skönt att kunna springa mitt i stan utan att möta en enda människa, det är bara jag och mina tankar. Ikväll har jag haft ett svårt beslut att överväga och imorgon måste jag bestämma mig. Jag har fortfarande inte kommit fram till något vettigt.. Plus och minus väger just nu lika tungt och orden ekar i mitt huvud.

Mamma kommer att bli galen..


Kommentarer
Postat av: M

va är de nu du planerar?

2009-05-21 @ 12:22:29
URL: http://tiofyrtiotre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0