Lita på magkänslan och gör precis tvärtom!

Sitter och vilar fötterna efter en runda på stan innan jag ska iväg till jobbet. Anledningen till att jag begav mig in i staden och trängdes i folkmassorna var för att jag 1, skulle ta ut pengar 2, lämna in chefens mobil och hämta en till låns. Det slutar med att jag kommer hem med tre fulla påsar..

Så fort jag tar några steg utanför dörren så kostar det pengar. Inte undra på att jag måste jobba så mycket som jag gör..

Och när det kommer till det där beslutet jag grämde mig över.. Jag insåg att det rätta beslutet måste vara precis tvärtemot vad jag egentligen vill. Så jag sa nej. Undra om det är för sent att ångra sig...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0