Remiss och retur

Ibland blir jag så trött på gamla människor som är sådär dryga att man får upprepa samma sak flera gånger innan de ens börjar närma sig en vag uppfattning om vad som är sagt. Min doktor var en sån. Av den värsta sorten. Han kunde helt enkelt inte begripa varför jag inte tog emot fallet med händerna och han trodde väl att jag skulle minnas bättre om han frågade femton gånger. Några gånger fick jag hejda mig själv ifrån att skratta när han berömde mig för att vara så tuff och modig. Han borde snarare ha smällt mig på fingrarna för att jag hoppade upp i sadeln igen istället för att uppsöka en läkare.

Lite senare fick jag lämna vårdcentralen med en tid för röntgen och mer ont i ryggen än tidigare. Tillbaka till jobbet och inte långt ifrån att åka av igen. Men nu jävlar har jag lärt mig min bakläxa!

Kommentarer
Postat av: M

du måste vara rädd om dej! Bejb!

2009-02-18 @ 07:51:09
URL: http://tiofyrtiotre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0