Och innan något avslutat så har vi börjat på nytt

Ofta så tänker jag lite fortare än vad jag hinner göra. Saker blir hängande i luften och mycket glöms bort. Som den där kojan vi byggde när vi var små. Planerna var stora och ingenting var viktigare än att hinna klart innan sommaren, oavsett väder och utegångsförbud. Men någonstans försvann den där energin och vi hittade nya utmaningar.

Det verkar inte spela ingen roll om jag blir äldre eller klokare för det är precis likadant nu. Bara det att de där oavslutade sakerna kommer ifatt och man blir mer eller mindre tvungen att göra något åt saken.

Just nu så måste jag verkligen bli klar i lägenheten. Soffan är på plats och färgen är äntligen hämtad. Nu hänger det bara på mig och min ork men jag vill gärna bli klar innan jag hinner flytta. Mexico är faktiskt ganska lockande.

En sak i taget..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0