Ett brev från stadsministern

Inatt avgörs äntligen valet mellan Obama och McCain. Och det är väl på tiden! Bort med Bush och nog med kampanjer och propagerande. Det är en rätt skrämmande tanke hur mycket pengar de gör av med i sina valkampanjer som kunde spenderas till bättre syften.

Själv kommer jag inte följa hela valvakan men jag tänkte nog ta mig en titt på vad Filip och Fredrik har för sig på femman ikväll. Kan säkerligen bli rätt underhållande men det är en dag imorgon också.

Men det kommer nog bli rätt svårt att missa vem som vann imorgon bitti när man öppnar tidningen eller slår på tvn..


På tal om en annan regering..


Såg i tidningen idag att min kusin hade skrivit ett brev till Reinfeldt där hon frågade varför vi inte kunde införa godisregn varje lördag. Han hade artigt nog svarat på brevet men Moa kan nog inte förvänta sig något godisregn i helgen.

Kul grej. Jag kanske också ska skicka ett brev nästa gång jag undrar över något istället för att googla det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0